Neviens nevēlas lasīt reklāmu. 90% no tās tiek ignorēta. Atlikušie 10% ne tikai palīdz biznesam (vai kopīgam labumam), bet arī rāda, kā rakstīt, lai paliktu lasītāja prātā. Šajā darbnīcā runāsim par iedarbīga teksta pamatprincipiem:
- visu var un vajag pateikt īsāk;
- kā atšķiras rakstīšana un komunikācija;
- kāpēc nepietiek zināt, ko vēlamies pateikt;
- kā atpazīt tekstu, kas nestrādā un kā to var labot;
- kaitīgākie teksta ieradumi un kā ar tiem cīnīties;
- teksts un konteksts — kā pārsteigt ar šķietami pašsaprotamo;
- ko iesākt ar iekšējām pretrunām un atšķirīgiem viedokļiem procesā.
Darbnīca būs noderīga gan cilvēkiem, kuru darba pienākumos ir vērtēt un komentēt citu uzrakstīto, gan tiem, kas raksta paši, bet vēlas to darīt ar lielāku pārliecību.
Vairis Strazds ir reklāmas aģentūras
Magic (agrāk pazīstama kā
Nord DDB Riga) radošais direktors un
Latvian Art Directors Club prezidents, māca reklāmas teksta pamatus (
copywriting) LADC skolā. Veidojis reklāmas kampaņas Latvijas vadošajiem telekomunikāciju, mazumtirdzniecības, tūrisma, saldumu, u.c. nozaru zīmoliem, kā arī satiksmes drošības un labdarības kampaņas.
Dalības maksa – 75 EUR (ar PVN). Žurnāla “Ir Nauda” gada abonenti vienmēr saņem 20% atlaidi – 60 EUR (ar PVN). Ja vēlaties pieteikt vairākus dalībniekus, lūdzu, sazinieties ar mums: notikumi@ir.lv, +371 29447030 Lai kļūtu par abonentu, nāciet te:
https://ir.lv/abonesana, rakstiet uz
abonesana@ir.lv vai zvaniet – +371 27734907.