21/11

Kā atbildēt uz sūdzībām cieņpilni un iedarbīgi
Darbnīca ar Aigu Veckalni

Kā atbildēt uz klientu sūdzībām, saglabājot laipnu attieksmi, neaizvainojot un neizraisot pārpratumus.

12/12

Vienkāršā valoda - kā būt saprastam, nevis pārprastam
Darbnīca ar Aigu Veckalni

Vienkāršā valoda palīdz izlasīt tekstu īsākā laikā, uzrunā vairāk cilvēku, mazina pārpratumus un rada pozitīvu organizācijas tēlu.

29/01

Vienkāršā valoda juridiskajos tekstos: kā padarīt sarežģīto saprotamu
Darbnīca ar Aigu Veckalni

Vienkāršās valodas lietošana juridiskajos tekstos palīdz uzlabot juridisko tekstu piekļūstamību un saprotamību, nezaudējot juridisko precizitāti.

13/02

No teorijas līdz praksei: vienkāršās valodas ieviešana organizācijā saskaņā ar ISO 24495-1:2023 standartu
Darbnīca ar Aigu Veckalni

Darbnīcas mērķis ir izstrādāt praktiskus risinājumus, kā nodrošināt, ka organizācija izmanto vienkāršās valodas pieeju ikdienas darbā visos līmeņos.

26/03

Pareiza, skaidra un labskanīga latviešu valoda 21. gadsimtā
Darbnīca ar Aigu Veckalni

Praktiski padomi un jaunas zināšanas, lai uzlabotu rakstu valodu un apgūtu pareizas latviešu valodas principus ikdienas darbā.

23/04

Informācijas piekļūstamība un iekļaujoša saziņa
Darbnīca ar Aigu Veckalni

Informācijas piekļūstamības un iekļaujošas saziņas pamatprincipi, nozīme un ieguvumi.

21/05

Lietišķā saziņa: 25 iedarbīgas e-pasta sarakstes ieteikumi
Darbnīca ar Aigu Veckalni

E-pasta sarakstes paraugprakse, biežāk pieļautās kļūdas, e-pastu rakstīšanas prasmes pilnveidošana.

ATLASI MEKLĒTO

Mēneši
Mēneši
Lektori
Lektori
Notikumi
Notikumi

JAUNĀKĀS DARBNĪCAS

21/05

Lietišķā saziņa: 25 iedarbīgas e-pasta sarakstes ieteikumi

25/04

Situatīvās līderības modelis darbinieku attīstībā, motivācijā un mērķu vadībā. II daļa

23/04

Informācijas piekļūstamība un iekļaujoša saziņa