26/11

Reklāmas tekstu pamati
Darbnīca ar Ievu Biti

Reklāmas tekstu pamatprincipi, kurus pārzinot, pareizie teksti sastājas pareizajās vietās.

17/12

Zīmola balss tonis: kā to atrast un uzturēt
Darbnīca ar Ievu Biti

Zīmola personība, kas iekļauj valodas stilu un ritmu, tēmu izvēli un pat vērtības, kuras uzņēmums ir izvēlējies pārstāvēt.

14/01

Humors & mans zīmols: ko var, drīkst un nevajag
Darbnīca ar Ievu Biti

Lai saprastu joku, cilvēkam tam ir jāvelta sava uzmanība, kas mūsdienās ir zelta vērta. No kādiem elementiem jābūvē joks, lai to panāktu?

ATLASI MEKLĒTO

Mēneši
Mēneši
Lektori
Lektori
Notikumi
Notikumi

JAUNĀKĀS DARBNĪCAS

19/03

Komandas veidošana – savas komandas izvērtējums un rīki stiprināšanai

12/02

Kā vadīt caur attīstību? Kompetenču attīstības instrumenti

15/01

Darbinieku motivācija praksē