16/09

Krīzes komunikācija
Darbnīca ar Olgu Kazaku

Kā pareizi reaģēt uz negatīvu informāciju par jūsu organizāciju publiskajā telpā. Kā no skandāla iznākt kā uzvarētājam?

27/11

Valsts pārvalde, kas uzrunā
Darbnīca ar Olgu Kazaku

Sabiedrības uzticēšanos nav iespējams iegūt tikai ar faktiem vai korektiem preses paziņojumiem. Tā rodas brīdī, kad institūcija spēj patiesi uzrunāt, nevis tikai informēt. Kā valsts pārvaldei runāt tā, lai dzird, saprot un notic.

ATLASI MEKLĒTO

Mēneši
Mēneši
Lektori
Lektori
Notikumi
Notikumi

JAUNĀKĀS DARBNĪCAS

19/03

Komandas veidošana – savas komandas izvērtējums un rīki stiprināšanai

12/02

Kā vadīt caur attīstību? Kompetenču attīstības instrumenti

11/12

Pārdodošas vēstules: kā panākt, lai lasa un rīkojas