06/03

Digitālā mārketinga tendences 2026.
Seminārs ar Līvu Bleideli
Tiešsaiste
14:00

-

17:00

Digitālās platformas un lietotāju paradumi mainās straujāk nekā jebkad agrāk.
2026. gadā klientu piesaiste vairs nenotiek lineārā pircēja ceļā – klasiskās reklāmas pieejas zaudē efektivitāti, bet informācijas meklēšana arvien biežāk notiek TikTok, Instagram un mākslīgajā intelektā, nevis tikai Google. Pirkumu lēmumi bieži tiek pieņemti vēl pirms klikšķa uz mājaslapu.

Šis seminārs būs par reālo digitālo uzvedību – kā cilvēki atrod zīmolus, veido uzticību un pieņem lēmumus pasaulē, kur uzmanību nosaka algoritmi un AI. Darbnīcas laikā aplūkosim, kā pielāgot mārketinga stratēģiju jaunajai realitātei un ko darīt jau šodien, lai reklāma strādātu arī rīt.

Ko apskatīsim seminārā?

  • Kuras digitālās platformas 2026. gadā patiesi piesaista lietotāju uzmanību un kā mainās Google, TikTok, Instagram, YouTube un citu kanālu loma. Kāpēc TikTok arvien biežāk tiek izmantots kā meklētājs un kā tas ietekmē zīmolu redzamību.
  • Kā mainās lietotāju plūsma starp platformām un kā algoritmi veido personalizētu informācijas vidi. Kāpēc klasiskie funnel modeļi vairs nestrādā un kā pircējs pārvietojas starp iedvesmu, izpēti un pirkumu.
  • Kā izskatās mūsdienīgs Customer Journey un kā mākslīgais intelekts, sociālo tīklu algoritmi un satura formāti ietekmē pirkuma lēmumu pieņemšanu — bieži vēl pirms tradicionālā “conversion” posma.
  • Kuras platformas visefektīvāk strādā atklāšanas, uzticības veidošanas un pirkuma fāzē, kā kombinēt performance mārketingu ar saturu, lai reklāma ne tikai pārdotu, bet arī veidotu ilgtermiņa zīmola vērtību.
  • Kā praktiski izmantot mākslīgo intelektu, datus un algoritmus ikdienas mārketingā – no ideju ģenerēšanas un auditorijas izpētes līdz satura optimizācijai, testēšanai un rezultātu uzlabošanai.

Semināru vadīs Līva Bleidele, pieredzējusi digitālā stratēģe ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi. Līva ir palīdzējusi vietējiem un globāliem zīmoliem veidot veiksmīgas digitālās kampaņas. Pašlaik viņa darbojas kā neatkarīga e-komercijas stratēģe, kas sadarbojās ar dažādiem zīmoliem un reklāmas aģentūrām Latvijā, kā arī strādā pie inovatīvu e-komercijas stratēģiju izstrādes. Tāpat Līva ir arī pasniedzēja Latvijas Universitātē un start-up mentore.

Dalības maksa – 120 EUR (ar ietvertu PVN).
Ja esi žurnāla “IR Nauda” gada abonents, izmanto savu 20 % atlaides KUPONU, kas tev nosūtīts e-pastā.
Ja vēlies pieteikt vairākus dalībniekus vai tev ir jautājumi, lūdzu, raksti: notikumi@ir.lv vai zvani: +371 29447030

 

IR darbnīcas: apmācības, darbnīcas, semināri un kursi. Visu līmeņu vadītāju apmācības. Digitālās prasmes, digitālais mārketings, mākslīgais intelekts, mākslīgā intelekta rīki. Personāla vadība, finanšu pratība, sabiedriskās attiecības, lietišķā sarakste un citas tēmas tiem, kam rūp pašattīstība.
Aktuālo semināru un darbnīcu piedāvājumu skaties irdarbnicas.lv kalendārā.

Digitālās platformas un lietotāju paradumi mainās straujāk nekā jebkad agrāk.
2026. gadā klientu piesaiste vairs nenotiek lineārā pircēja ceļā – klasiskās reklāmas pieejas zaudē efektivitāti, bet informācijas meklēšana arvien biežāk notiek TikTok, Instagram un mākslīgajā intelektā, nevis tikai Google. Pirkumu lēmumi bieži tiek pieņemti vēl pirms klikšķa uz mājaslapu.

Šis seminārs būs par reālo digitālo uzvedību – kā cilvēki atrod zīmolus, veido uzticību un pieņem lēmumus pasaulē, kur uzmanību nosaka algoritmi un AI. Darbnīcas laikā aplūkosim, kā pielāgot mārketinga stratēģiju jaunajai realitātei un ko darīt jau šodien, lai reklāma strādātu arī rīt.

Ko apskatīsim seminārā?

  • Kuras digitālās platformas 2026. gadā patiesi piesaista lietotāju uzmanību un kā mainās Google, TikTok, Instagram, YouTube un citu kanālu loma. Kāpēc TikTok arvien biežāk tiek izmantots kā meklētājs un kā tas ietekmē zīmolu redzamību.
  • Kā mainās lietotāju plūsma starp platformām un kā algoritmi veido personalizētu informācijas vidi. Kāpēc klasiskie funnel modeļi vairs nestrādā un kā pircējs pārvietojas starp iedvesmu, izpēti un pirkumu.
  • Kā izskatās mūsdienīgs Customer Journey un kā mākslīgais intelekts, sociālo tīklu algoritmi un satura formāti ietekmē pirkuma lēmumu pieņemšanu — bieži vēl pirms tradicionālā “conversion” posma.
  • Kuras platformas visefektīvāk strādā atklāšanas, uzticības veidošanas un pirkuma fāzē, kā kombinēt performance mārketingu ar saturu, lai reklāma ne tikai pārdotu, bet arī veidotu ilgtermiņa zīmola vērtību.
  • Kā praktiski izmantot mākslīgo intelektu, datus un algoritmus ikdienas mārketingā – no ideju ģenerēšanas un auditorijas izpētes līdz satura optimizācijai, testēšanai un rezultātu uzlabošanai.

Semināru vadīs Līva Bleidele, pieredzējusi digitālā stratēģe ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi. Līva ir palīdzējusi vietējiem un globāliem zīmoliem veidot veiksmīgas digitālās kampaņas. Pašlaik viņa darbojas kā neatkarīga e-komercijas stratēģe, kas sadarbojās ar dažādiem zīmoliem un reklāmas aģentūrām Latvijā, kā arī strādā pie inovatīvu e-komercijas stratēģiju izstrādes. Tāpat Līva ir arī pasniedzēja Latvijas Universitātē un start-up mentore.

Dalības maksa – 120 EUR (ar ietvertu PVN).
Ja esi žurnāla “IR Nauda” gada abonents, izmanto savu 20 % atlaides KUPONU, kas tev nosūtīts e-pastā.
Ja vēlies pieteikt vairākus dalībniekus vai tev ir jautājumi, lūdzu, raksti: notikumi@ir.lv vai zvani: +371 29447030

 

IR darbnīcas: apmācības, darbnīcas, semināri un kursi. Visu līmeņu vadītāju apmācības. Digitālās prasmes, digitālais mārketings, mākslīgais intelekts, mākslīgā intelekta rīki. Personāla vadība, finanšu pratība, sabiedriskās attiecības, lietišķā sarakste un citas tēmas tiem, kam rūp pašattīstība.
Aktuālo semināru un darbnīcu piedāvājumu skaties irdarbnicas.lv kalendārā.

Vairāk...

PAILDUS JAUTĀJUMI?

Pieteikties darbnīcai

SKAITS *
KOPĀ
€ 
0.00
PIEVIENO CITUS SEMINĀRUS
€ 96.00
19.02.2026
€ 96.00
16.04.2026
DALĪBNIEKU DATI