12/12

Digitālā reklāma 2026. 5 soļi līdz rezultātam
Seminārs ar Līvu Bleideli
Tiešsaiste
14:00

-

17:00

Kā soli pa solim izveidot kampaņu, kas ne tikai izskatās labi, bet arī nes rezultātu.

Digitālās reklāmas pasaule 2026. gadā ir kļuvusi straujāka un sarežģītāka nekā jebkad. Lietotāju uzvedība mainās, reklāmas kļūst dārgākas, un uzmanības konkurence ir milzīga. Lai panāktu reālu efektu, nepietiek ar labu saturu — nepieciešama skaidra sistēma, kas palīdz saprast, kā un kāpēc reklāma patiesībā strādā.

Šajā lekcijā Līva atklās savu 5 soļu optimizācijas formulu – pieeju, kas palīdz izveidot un vadīt kampaņas ar reālu atdevi. Tā apvieno radošumu, stratēģiju un datu domāšanu, parādot, kā nonākt līdz rezultātam soli pa solim.

• Aktuālās digitālās platformas 2026. gadā: TikTok, Instagram, YouTube, Google un citas, kas dominē lietotāju uzmanības piesaistē.
• Veiksmīgas reklāmas kampaņas struktūra: kā uzbūvēt kampaņu, kas patiešām darbojas.
• Kanālu un auditoriju izvēle: kā precīzi noteikt mērķauditoriju un sasniegt to īstajā brīdī.
• Radošuma nozīme: kā radīt saturu, kas iedvesmo un pārvērš skatītāju pircējā.
• Biežāk pieļautās kļūdas: kā izvairīties no reklāmas budžeta izšķērdēšanas.
• Reāli piemēri un datu analīze: kā soli pa solim analizēt un uzlabot reklāmas rezultātus.
ROAS un optimizācija: kā panākt maksimālu reklāmas atdevi un efektivitāti 2026. gada tirgū.

Lekcija paredzēta mārketinga speciālistiem un uzņēmējiem, kuri vēlas saprast, kā 2026. gadā soli pa solim nonākt līdz reāliem rezultātiem, izmantojot stratēģisku, radošu un datu balstītu pieeju.

Semināru vadīs Līva Bleidele, pieredzējusi digitālā stratēģe ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi. Līva ir palīdzējusi vietējiem un globāliem zīmoliem veidot veiksmīgas digitālās kampaņas. Pašlaik viņa darbojas kā neatkarīga e-komercijas stratēģe, kas sadarbojās ar dažādiem zīmoliem un reklāmas aģentūrām Latvijā, kā arī strādā pie inovatīvu e-komercijas stratēģiju izstrādes. Tāpat Līva ir arī pasniedzēja Latvijas Universitātē un start-up mentore.

Dalības maksa – 120 EUR (ar ietvertu PVN).
Ja esi žurnāla “IR Nauda” gada abonents, izmanto savu 20 % atlaides KUPONU, kas tev nosūtīts e-pastā.
Ja vēlies pieteikt vairākus dalībniekus vai tev ir jautājumi, lūdzu, raksti: notikumi@ir.lv vai zvani: +371 29447030

 

IR darbnīcas: apmācības, darbnīcas, semināri un kursi. Visu līmeņu vadītāju apmācības. Digitālās prasmes, digitālais mārketings, mākslīgais intelekts, mākslīgā intelekta rīki. Personāla vadība, finanšu pratība, sabiedriskās attiecības, lietišķā sarakste un citas tēmas tiem, kam rūp pašattīstība.
Aktuālo semināru un darbnīcu piedāvājumu skaties irdarbnicas.lv kalendārā.

Kā soli pa solim izveidot kampaņu, kas ne tikai izskatās labi, bet arī nes rezultātu.

Digitālās reklāmas pasaule 2026. gadā ir kļuvusi straujāka un sarežģītāka nekā jebkad. Lietotāju uzvedība mainās, reklāmas kļūst dārgākas, un uzmanības konkurence ir milzīga. Lai panāktu reālu efektu, nepietiek ar labu saturu — nepieciešama skaidra sistēma, kas palīdz saprast, kā un kāpēc reklāma patiesībā strādā.

Šajā lekcijā Līva atklās savu 5 soļu optimizācijas formulu – pieeju, kas palīdz izveidot un vadīt kampaņas ar reālu atdevi. Tā apvieno radošumu, stratēģiju un datu domāšanu, parādot, kā nonākt līdz rezultātam soli pa solim.

• Aktuālās digitālās platformas 2026. gadā: TikTok, Instagram, YouTube, Google un citas, kas dominē lietotāju uzmanības piesaistē.
• Veiksmīgas reklāmas kampaņas struktūra: kā uzbūvēt kampaņu, kas patiešām darbojas.
• Kanālu un auditoriju izvēle: kā precīzi noteikt mērķauditoriju un sasniegt to īstajā brīdī.
• Radošuma nozīme: kā radīt saturu, kas iedvesmo un pārvērš skatītāju pircējā.
• Biežāk pieļautās kļūdas: kā izvairīties no reklāmas budžeta izšķērdēšanas.
• Reāli piemēri un datu analīze: kā soli pa solim analizēt un uzlabot reklāmas rezultātus.
ROAS un optimizācija: kā panākt maksimālu reklāmas atdevi un efektivitāti 2026. gada tirgū.

Lekcija paredzēta mārketinga speciālistiem un uzņēmējiem, kuri vēlas saprast, kā 2026. gadā soli pa solim nonākt līdz reāliem rezultātiem, izmantojot stratēģisku, radošu un datu balstītu pieeju.

Semināru vadīs Līva Bleidele, pieredzējusi digitālā stratēģe ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi. Līva ir palīdzējusi vietējiem un globāliem zīmoliem veidot veiksmīgas digitālās kampaņas. Pašlaik viņa darbojas kā neatkarīga e-komercijas stratēģe, kas sadarbojās ar dažādiem zīmoliem un reklāmas aģentūrām Latvijā, kā arī strādā pie inovatīvu e-komercijas stratēģiju izstrādes. Tāpat Līva ir arī pasniedzēja Latvijas Universitātē un start-up mentore.

Dalības maksa – 120 EUR (ar ietvertu PVN).
Ja esi žurnāla “IR Nauda” gada abonents, izmanto savu 20 % atlaides KUPONU, kas tev nosūtīts e-pastā.
Ja vēlies pieteikt vairākus dalībniekus vai tev ir jautājumi, lūdzu, raksti: notikumi@ir.lv vai zvani: +371 29447030

 

IR darbnīcas: apmācības, darbnīcas, semināri un kursi. Visu līmeņu vadītāju apmācības. Digitālās prasmes, digitālais mārketings, mākslīgais intelekts, mākslīgā intelekta rīki. Personāla vadība, finanšu pratība, sabiedriskās attiecības, lietišķā sarakste un citas tēmas tiem, kam rūp pašattīstība.
Aktuālo semināru un darbnīcu piedāvājumu skaties irdarbnicas.lv kalendārā.

Vairāk...

PAILDUS JAUTĀJUMI?

Pieteikties darbnīcai

SKAITS *
KOPĀ
€ 
0.00
PIEVIENO CITUS SEMINĀRUS
€ 96.00
21.11.2025
DALĪBNIEKU DATI