E-komercijas paradumu transformācija 2025.: reklāmas stratēģijas un auditorijas piesaistes taktikas.
Digitālās platformas un lietotāju paradumi 2025. gadā piedzīvo būtiskas izmaiņas, kas ietekmē gan klientu piesaistes stratēģijas, gan reklāmas efektivitāti. Mākslīgais intelekts, piemēram, ChatGPT, un sociālo mediju algoritmi, kā TikTok, pārdefinē veidus, kā lietotāji meklē un patērē informāciju, pieņem pirkumu lēmumus un mijiedarbojas ar zīmoliem. Šis seminārs palīdzēs saprast, kā efektīvi izmantot aktuālās digitālās platformas, izprast mainīgos lietotāju paradumus un optimizēt reklāmas stratēģijas.
Ko apskatīsim?
Semināru vadīs Līva Bleidele, pieredzējusi digitālā stratēģe ar vairāk nekā 11 gadu pieredzi, palīdzējusi vairāk nekā 100 vietējiem un globāliem zīmoliem veidot veiksmīgas digitālās kampaņas. Pašlaik Līva darbojas kā neatkarīga e-komercijas stratēģe, kas sadarbojas ar zīmoliem un reklāmas aģentūrām Latvijā un ārpus tās, izstrādājot inovatīvas e-komercijas stratēģijas, kurās tiek integrēti mākslīgā intelekta risinājumi un dati.
Līva ir arī pasniedzēja Latvijas Universitātē un startup mentore, daloties savās zināšanās un palīdzot uzņēmumiem attīstīt digitālās stratēģijas, kas pielāgojas mainīgajiem klientu paradumiem un tehnoloģiju attīstībai.
Ja vēlaties pieteikt vairākus dalībniekus no viena uzņēmuma vai jums rodas jautājumi, sazinieties ar mums: notikumi@ir.lv, 29447030
IR darbnīcas: apmācības, darbnīcas, semināri un kursi. Visu līmeņu vadītāju apmācības. Digitālās prasmes, digitālais mārketings, mākslīgais intelekts, mākslīgā intelekta rīki. Personāla vadība, finanšu pratība, sabiedriskās attiecības, lietišķā sarakste un citas tēmas tiem, kam rūp pašattīstība.
Aktuālo semināru un darbnīcu piedāvājumu skatieties irdarbnicas.lv kalendārā.
E-komercijas paradumu transformācija 2025.: reklāmas stratēģijas un auditorijas piesaistes taktikas.
Digitālās platformas un lietotāju paradumi 2025. gadā piedzīvo būtiskas izmaiņas, kas ietekmē gan klientu piesaistes stratēģijas, gan reklāmas efektivitāti. Mākslīgais intelekts, piemēram, ChatGPT, un sociālo mediju algoritmi, kā TikTok, pārdefinē veidus, kā lietotāji meklē un patērē informāciju, pieņem pirkumu lēmumus un mijiedarbojas ar zīmoliem. Šis seminārs palīdzēs saprast, kā efektīvi izmantot aktuālās digitālās platformas, izprast mainīgos lietotāju paradumus un optimizēt reklāmas stratēģijas.
Ko apskatīsim?
Semināru vadīs Līva Bleidele, pieredzējusi digitālā stratēģe ar vairāk nekā 11 gadu pieredzi, palīdzējusi vairāk nekā 100 vietējiem un globāliem zīmoliem veidot veiksmīgas digitālās kampaņas. Pašlaik Līva darbojas kā neatkarīga e-komercijas stratēģe, kas sadarbojas ar zīmoliem un reklāmas aģentūrām Latvijā un ārpus tās, izstrādājot inovatīvas e-komercijas stratēģijas, kurās tiek integrēti mākslīgā intelekta risinājumi un dati.
Līva ir arī pasniedzēja Latvijas Universitātē un startup mentore, daloties savās zināšanās un palīdzot uzņēmumiem attīstīt digitālās stratēģijas, kas pielāgojas mainīgajiem klientu paradumiem un tehnoloģiju attīstībai.
Ja vēlaties pieteikt vairākus dalībniekus no viena uzņēmuma vai jums rodas jautājumi, sazinieties ar mums: notikumi@ir.lv, 29447030
IR darbnīcas: apmācības, darbnīcas, semināri un kursi. Visu līmeņu vadītāju apmācības. Digitālās prasmes, digitālais mārketings, mākslīgais intelekts, mākslīgā intelekta rīki. Personāla vadība, finanšu pratība, sabiedriskās attiecības, lietišķā sarakste un citas tēmas tiem, kam rūp pašattīstība.
Aktuālo semināru un darbnīcu piedāvājumu skatieties irdarbnicas.lv kalendārā.
29 447 030
notikumi@ir.lv
27 734 907
celojumi@ir.lv
Reģ. Nr.: 40103271624
Bruņinieku iela 16 k-2, Rīga, LV-1001