14/01

Humors & mans zīmols: ko var, drīkst un nevajag
Darbnīca ar Ievu Biti
Kalnciema kvartāls
15:00

-

18:00

Cilvēkiem patīk smieklīgas reklāmas, bet vai tas nozīmē, ka arī tavam zīmolam ir jāsmīdina savi klienti? Kopīgi meklēsim gan nopietnās, gan nenopietnās atbildes uz šo miljons dolāru jautājumu.

Viens no iemesliem, kāpēc reklāmistus un uzņēmējus vilina humors, ir tā iesaistošā daba. Lai saprastu joku, cilvēkam tam ir jāvelta sava uzmanība, un šāda iesaiste mūsdienu pārsātinātajā vidē ir zelta vērta. No kādiem elementiem jābūvē joks, lai šo iesaisti panāktu un turklāt vēl – ievirzītu sev vēlamajā gultnē?

Protams, visi zīmoli nav vienādi. Patiesībā tie ir tikpat dažādi kā pirkstu nospiedumi. Arī humora izjūtas atšķiras. No viegli un netverami skandināviskā līdz amerikāņu fiziskajai komēdijai – kā izvēlēties sev vispiemērotāko ceļu un kā no tā nenoiet.

Ar pasaules piemēru palīdzību apskatīsim dažādus humora tipus: bērnišķīgais jokdaris, izaicinošais dumpinieks, pašironiskais draugs, inteliģentais asprātis, lādzīgais tētuks un saprotošais sabiedrotais.

Lai arī pieņemts apgalvo, ka latvieši nemākot jokot, iepazīsim pašmāju zīmolus un lokāli veidotās reklāmas, kas izceļas ar lielisku humoru.

Lekcijas tēmas:

  • humors Latvijas un pasaules reklāmās;
  • kā pieskaņot humoru sava zīmola identitātei;
  • 6 humora tipi reklāmā;
  • no kā tiek būvēts joks reklāmā;
  • kā uztaustīt savas mērķauditorijas humora izjūtu;
  • kā nepārkāpt sarkanās līnijas.

Lekcija ieteicama:

  • mārketinga speciālistiem un uzņēmējiem;
  • reklāmas aģentūru darbiniekiem;
  • cilvēkiem, kam vienkārši patīk smieklīgas reklāmas.

Ieva Bite šobrīd ir brīvais radikālis reklāmas jomā (jeb industrijas žargonā runājot – freelance copywriter) ar gandrīz 20 gadu pieredzi dažādās Rīgas aģentūrās (Guilty, New Black, Vuca Communications u.c.) Strādājusi ar tādiem zīmoliem kā Citadele, Kārums, Tele2, Maxima un guvusi pieredzi arī radošā direktora amatā, realizējot apjomīgas kampaņas no A līdz Z. Sākot ar stratēģiju un saukli un beidzot ar televīzijas reklāmu scenārijiem un ierakstiem sociālajos tīklos.

2025. gadā ieguvusi zelta un sudraba Adwards radošās izcilības balvas par JYSK televīzijas klipiem. Studējusi Komunikācijas zinātnes Latvijas Universitātē, kur ieguvusi gan bakalaura, gan maģistra grādu. Apguvusi rakstniecību un dramaturģiju Latvijas Rakstnieku savienības Literārajā akadēmijā.

2015. gadā uzsākusi gaitas kā scenāriste “Pusnakts šovā ar Jāni Skuteli”, kur nokļuvusi pēc tam, kad Jānis Skutelis meklējis “kas ir tas smieklīgais čalis, kas raksta tos smieklīgos tekstus”. Bijusi scenāriste arī raidījumam “Skutelis IR studijā”, LTV Jaungada šoviem, Kilograma kultūras pasniegšanas ceremonijai un pat diviem seriāliem.

Paralēli profesionālajiem darbiem šobrīd realizē sapni kļūt par rakstnieci un strādā pie sava pirmā stāstu krājuma. Zināmu iemeslu dēļ, cilvēku pirmā reakcija, uzzinot šo faktu, ir: “Vai tie būs smieklīgi stāsti?”

Dalības maksa: 95 EUR (ar iekļautu PVN).
Piesakoties vairākām Ievas darbnīcām, saņemsi apjoma atlaidi.
Ja esi  žurnāla “IR Nauda” gada abonents, izmanto savu 20 % atlaides KUPONU, kas tev nosūtīts e-pastā.
Piesakies abonēt šeit: https://ir.lv/abonesana.
Ja vēlies pieteikt vairākus dalībniekus vai tev ir jautājumi, lūdzu, raksti: notikumi@ir.lv vai zvani: +371 29447030

IR darbnīcas: apmācības, darbnīcas, semināri un kursi. Visu līmeņu vadītāju apmācības. Digitālās prasmes, digitālais mārketings, mākslīgais intelekts, mākslīgā intelekta rīki. Personāla vadība, finanšu pratība, sabiedriskās attiecības, lietišķā sarakste un citas tēmas tiem, kam rūp pašattīstība.
Aktuālo semināru un darbnīcu piedāvājumu skatieties irdarbnicas.lv kalendārā.

Cilvēkiem patīk smieklīgas reklāmas, bet vai tas nozīmē, ka arī tavam zīmolam ir jāsmīdina savi klienti? Kopīgi meklēsim gan nopietnās, gan nenopietnās atbildes uz šo miljons dolāru jautājumu.

Viens no iemesliem, kāpēc reklāmistus un uzņēmējus vilina humors, ir tā iesaistošā daba. Lai saprastu joku, cilvēkam tam ir jāvelta sava uzmanība, un šāda iesaiste mūsdienu pārsātinātajā vidē ir zelta vērta. No kādiem elementiem jābūvē joks, lai šo iesaisti panāktu un turklāt vēl – ievirzītu sev vēlamajā gultnē?

Protams, visi zīmoli nav vienādi. Patiesībā tie ir tikpat dažādi kā pirkstu nospiedumi. Arī humora izjūtas atšķiras. No viegli un netverami skandināviskā līdz amerikāņu fiziskajai komēdijai – kā izvēlēties sev vispiemērotāko ceļu un kā no tā nenoiet.

Ar pasaules piemēru palīdzību apskatīsim dažādus humora tipus: bērnišķīgais jokdaris, izaicinošais dumpinieks, pašironiskais draugs, inteliģentais asprātis, lādzīgais tētuks un saprotošais sabiedrotais.

Lai arī pieņemts apgalvo, ka latvieši nemākot jokot, iepazīsim pašmāju zīmolus un lokāli veidotās reklāmas, kas izceļas ar lielisku humoru.

Lekcijas tēmas:

  • humors Latvijas un pasaules reklāmās;
  • kā pieskaņot humoru sava zīmola identitātei;
  • 6 humora tipi reklāmā;
  • no kā tiek būvēts joks reklāmā;
  • kā uztaustīt savas mērķauditorijas humora izjūtu;
  • kā nepārkāpt sarkanās līnijas.

Lekcija ieteicama:

  • mārketinga speciālistiem un uzņēmējiem;
  • reklāmas aģentūru darbiniekiem;
  • cilvēkiem, kam vienkārši patīk smieklīgas reklāmas.

Ieva Bite šobrīd ir brīvais radikālis reklāmas jomā (jeb industrijas žargonā runājot – freelance copywriter) ar gandrīz 20 gadu pieredzi dažādās Rīgas aģentūrās (Guilty, New Black, Vuca Communications u.c.) Strādājusi ar tādiem zīmoliem kā Citadele, Kārums, Tele2, Maxima un guvusi pieredzi arī radošā direktora amatā, realizējot apjomīgas kampaņas no A līdz Z. Sākot ar stratēģiju un saukli un beidzot ar televīzijas reklāmu scenārijiem un ierakstiem sociālajos tīklos.

2025. gadā ieguvusi zelta un sudraba Adwards radošās izcilības balvas par JYSK televīzijas klipiem. Studējusi Komunikācijas zinātnes Latvijas Universitātē, kur ieguvusi gan bakalaura, gan maģistra grādu. Apguvusi rakstniecību un dramaturģiju Latvijas Rakstnieku savienības Literārajā akadēmijā.

2015. gadā uzsākusi gaitas kā scenāriste “Pusnakts šovā ar Jāni Skuteli”, kur nokļuvusi pēc tam, kad Jānis Skutelis meklējis “kas ir tas smieklīgais čalis, kas raksta tos smieklīgos tekstus”. Bijusi scenāriste arī raidījumam “Skutelis IR studijā”, LTV Jaungada šoviem, Kilograma kultūras pasniegšanas ceremonijai un pat diviem seriāliem.

Paralēli profesionālajiem darbiem šobrīd realizē sapni kļūt par rakstnieci un strādā pie sava pirmā stāstu krājuma. Zināmu iemeslu dēļ, cilvēku pirmā reakcija, uzzinot šo faktu, ir: “Vai tie būs smieklīgi stāsti?”

Dalības maksa: 95 EUR (ar iekļautu PVN).
Piesakoties vairākām Ievas darbnīcām, saņemsi apjoma atlaidi.
Ja esi  žurnāla “IR Nauda” gada abonents, izmanto savu 20 % atlaides KUPONU, kas tev nosūtīts e-pastā.
Piesakies abonēt šeit: https://ir.lv/abonesana.
Ja vēlies pieteikt vairākus dalībniekus vai tev ir jautājumi, lūdzu, raksti: notikumi@ir.lv vai zvani: +371 29447030

IR darbnīcas: apmācības, darbnīcas, semināri un kursi. Visu līmeņu vadītāju apmācības. Digitālās prasmes, digitālais mārketings, mākslīgais intelekts, mākslīgā intelekta rīki. Personāla vadība, finanšu pratība, sabiedriskās attiecības, lietišķā sarakste un citas tēmas tiem, kam rūp pašattīstība.
Aktuālo semināru un darbnīcu piedāvājumu skatieties irdarbnicas.lv kalendārā.

Vairāk...

PAILDUS JAUTĀJUMI?

Pieteikties darbnīcai

SKAITS *
KOPĀ
€ 
0.00
PIEVIENO CITUS SEMINĀRUS
€ 76.00
26.11.2025
€ 76.00
17.12.2025
DALĪBNIEKU DATI