Mūsdienu komunikācija ir pārpildīta. Katrs zīmols, katrs influencers un pat tavs frizieris ir kļuvis par mediju.
Tāpēc, ja nesaki kaut ko patiesi jēgpilnu, jebkas cits pārvēršas par troksni.
Stāsts ir vienīgais veids, kā no tā izvairīties.
Nevis skaļāk, bet cilvēcīgāk. Nevis gudrāk, bet skaidrāk. Stāsts piešķir
dvēseli datiem, struktūru idejām un loģiku rīcībai.
Tas ir iemesls, kādēļ cilvēki klausās un atceras.
Šajā darbnīcā iemācīsimies, kā zīmola stratēģiju pārvērst stāstā, kas aizrauj— kā izveidot vēstījumu, ko saprot 5 sekundēs, un radīt idejas, kuras nav iespējams ignorēt.
Runāsim par metodēm, taktikām un rīkiem, ko vari izmantot jebkur: zīmola komunikācijā, pičos, prezentācijās vai komandas uzrunās.
Tev būs jāstrādā. Būs jādomā. Un, jā — būs jāstāsta. Tas ir vienīgais ceļš, lai radītu jēgpilnu komunikāciju.
Darbnīcu vadīs Aldis Ozoliņš, Guilty Ogilvy Head of Creative, iepriekš radošais direktors un reklāmu režisors, kura darbi guvuši lokālās, Baltijas un starptautiskās godalgas. Ar 20 gadu pieredzi Aldis ir pazīstams ar spēju apvienot stratēģiju un stāstu, radot komunikāciju, kas uzrunā cilvēkus un sniedz labus rezultātus.
Dalības maksa: 75 EUR (ar iekļautu PVN).
Ja esi žurnāla “IR Nauda” gada abonents, izmanto savu 20 % atlaides KUPONU, kas tev nosūtīts e-pastā.
Piesakies abonēt šeit: https://ir.lv/abonesana.
Ja vēlies pieteikt vairākus dalībniekus vai tev ir jautājumi, lūdzu, raksti: notikumi@ir.lv vai zvani: +371 29447030
IR darbnīcas: apmācības, darbnīcas, semināri un kursi. Visu līmeņu vadītāju apmācības. Digitālās prasmes, digitālais mārketings, mākslīgais intelekts, mākslīgā intelekta rīki. Personāla vadība, finanšu pratība, sabiedriskās attiecības, lietišķā sarakste un citas tēmas tiem, kam rūp pašattīstība.
Aktuālo semināru un darbnīcu piedāvājumu skatieties irdarbnicas.lv kalendārā.
Mūsdienu komunikācija ir pārpildīta. Katrs zīmols, katrs influencers un pat tavs frizieris ir kļuvis par mediju.
Tāpēc, ja nesaki kaut ko patiesi jēgpilnu, jebkas cits pārvēršas par troksni.
Stāsts ir vienīgais veids, kā no tā izvairīties.
Nevis skaļāk, bet cilvēcīgāk. Nevis gudrāk, bet skaidrāk. Stāsts piešķir
dvēseli datiem, struktūru idejām un loģiku rīcībai.
Tas ir iemesls, kādēļ cilvēki klausās un atceras.
Šajā darbnīcā iemācīsimies, kā zīmola stratēģiju pārvērst stāstā, kas aizrauj— kā izveidot vēstījumu, ko saprot 5 sekundēs, un radīt idejas, kuras nav iespējams ignorēt.
Runāsim par metodēm, taktikām un rīkiem, ko vari izmantot jebkur: zīmola komunikācijā, pičos, prezentācijās vai komandas uzrunās.
Tev būs jāstrādā. Būs jādomā. Un, jā — būs jāstāsta. Tas ir vienīgais ceļš, lai radītu jēgpilnu komunikāciju.
Darbnīcu vadīs Aldis Ozoliņš, Guilty Ogilvy Head of Creative, iepriekš radošais direktors un reklāmu režisors, kura darbi guvuši lokālās, Baltijas un starptautiskās godalgas. Ar 20 gadu pieredzi Aldis ir pazīstams ar spēju apvienot stratēģiju un stāstu, radot komunikāciju, kas uzrunā cilvēkus un sniedz labus rezultātus.
Dalības maksa: 75 EUR (ar iekļautu PVN).
Ja esi žurnāla “IR Nauda” gada abonents, izmanto savu 20 % atlaides KUPONU, kas tev nosūtīts e-pastā.
Piesakies abonēt šeit: https://ir.lv/abonesana.
Ja vēlies pieteikt vairākus dalībniekus vai tev ir jautājumi, lūdzu, raksti: notikumi@ir.lv vai zvani: +371 29447030
IR darbnīcas: apmācības, darbnīcas, semināri un kursi. Visu līmeņu vadītāju apmācības. Digitālās prasmes, digitālais mārketings, mākslīgais intelekts, mākslīgā intelekta rīki. Personāla vadība, finanšu pratība, sabiedriskās attiecības, lietišķā sarakste un citas tēmas tiem, kam rūp pašattīstība.
Aktuālo semināru un darbnīcu piedāvājumu skatieties irdarbnicas.lv kalendārā.
29 447 030
notikumi@ir.lv
27 734 907
celojumi@ir.lv
Reģ. Nr.: 40103271624
Bruņinieku iela 16 k-2, Rīga, LV-1001, Latvija