Dzejniekam vārdi neesot jāmeklē, bet reklāmā darbojas citi likumi – ir jāmeklē pareizie vārdi, un šis darbs nav no vieglajiem. Taču ir labas ziņas – lai nonāktu pie laba teksta, nav jāsit galva pret galdu. Šajā jomā darbojas principi un, tos pārzinot, pareizie teksti sastājas pareizajās vietās.
Ievadlekcija reklāmas tekstos jeb copywriting pamatos palīdzēs sakārtot ziņas, ieraudzīt savus tekstus klientu acīm un noorientēties pamata terminos.
Ar ko atšķiras manifests no saukļa no headline?
Kas ir CTA un kāpēc bez tā nevar iztikt?
Kuros brīžos darbojas “show don’t tell”, bet kuros tieši otrādi – “tell don’t show” princips?
Vai pārdošanas tekstam ir jārada tēls un otrādi?
Kā sakārtot ziņas sociālo tīklu ierakstos?
Iziesim cauri galvenajiem do’s&dont’s. Protams, paskatīsimies uz labajiem piemēriem no pasaules, Latvijas un lektores personīgās pieredzes. Meklēsim iedvesmu un kārtību radošajā haosā.
Lekcijas tēmas:
Lekcija ieteicama:
Ieva Bite šobrīd ir brīvais radikālis reklāmas jomā (jeb industrijas žargonā runājot – freelance copywriter) ar gandrīz 20 gadu pieredzi dažādās Rīgas aģentūrās (Guilty, New Black, Vuca Communications u.c.) Strādājusi ar tādiem zīmoliem kā Citadele, Kārums, Tele2, Maxima un guvusi pieredzi arī radošā direktora amatā, realizējot apjomīgas kampaņas no A līdz Z. Sākot ar stratēģiju un saukli un beidzot ar televīzijas reklāmu scenārijiem un ierakstiem sociālajos tīklos.
2025. gadā ieguvusi zelta un sudraba Adwards radošās izcilības balvas par JYSK televīzijas klipiem. Studējusi Komunikācijas zinātnes Latvijas Universitātē, kur ieguvusi gan bakalaura, gan maģistra grādu. Apguvusi rakstniecību un dramaturģiju Latvijas Rakstnieku savienības Literārajā akadēmijā.
2015. gadā uzsākusi gaitas kā scenāriste “Pusnakts šovā ar Jāni Skuteli”, kur nokļuvusi pēc tam, kad Jānis Skutelis meklējis “kas ir tas smieklīgais čalis, kas raksta tos smieklīgos tekstus”. Bijusi scenāriste arī raidījumam “Skutelis IR studijā”, LTV Jaungada šoviem, Kilograma kultūras pasniegšanas ceremonijai un pat diviem seriāliem.
Paralēli profesionālajiem darbiem šobrīd realizē sapni kļūt par rakstnieci un strādā pie sava pirmā stāstu krājuma. Zināmu iemeslu dēļ, cilvēku pirmā reakcija, uzzinot šo faktu, ir: “Vai tie būs smieklīgi stāsti?”
Dalības maksa: 95 EUR (ar iekļautu PVN).
Piesakoties vairākām Ievas darbnīcām, saņemsi apjoma atlaidi.
Ja esi žurnāla “IR Nauda” gada abonents, izmanto savu 20 % atlaides KUPONU, kas tev nosūtīts e-pastā.
Piesakies abonēt šeit: https://ir.lv/abonesana.
Ja vēlies pieteikt vairākus dalībniekus vai tev ir jautājumi, lūdzu, raksti: notikumi@ir.lv vai zvani: +371 29447030
IR darbnīcas: apmācības, darbnīcas, semināri un kursi. Visu līmeņu vadītāju apmācības. Digitālās prasmes, digitālais mārketings, mākslīgais intelekts, mākslīgā intelekta rīki. Personāla vadība, finanšu pratība, sabiedriskās attiecības, lietišķā sarakste un citas tēmas tiem, kam rūp pašattīstība.
Aktuālo semināru un darbnīcu piedāvājumu skatieties irdarbnicas.lv kalendārā.
Dzejniekam vārdi neesot jāmeklē, bet reklāmā darbojas citi likumi – ir jāmeklē pareizie vārdi, un šis darbs nav no vieglajiem. Taču ir labas ziņas – lai nonāktu pie laba teksta, nav jāsit galva pret galdu. Šajā jomā darbojas principi un, tos pārzinot, pareizie teksti sastājas pareizajās vietās.
Ievadlekcija reklāmas tekstos jeb copywriting pamatos palīdzēs sakārtot ziņas, ieraudzīt savus tekstus klientu acīm un noorientēties pamata terminos.
Ar ko atšķiras manifests no saukļa no headline?
Kas ir CTA un kāpēc bez tā nevar iztikt?
Kuros brīžos darbojas “show don’t tell”, bet kuros tieši otrādi – “tell don’t show” princips?
Vai pārdošanas tekstam ir jārada tēls un otrādi?
Kā sakārtot ziņas sociālo tīklu ierakstos?
Iziesim cauri galvenajiem do’s&dont’s. Protams, paskatīsimies uz labajiem piemēriem no pasaules, Latvijas un lektores personīgās pieredzes. Meklēsim iedvesmu un kārtību radošajā haosā.
Lekcijas tēmas:
Lekcija ieteicama:
Ieva Bite šobrīd ir brīvais radikālis reklāmas jomā (jeb industrijas žargonā runājot – freelance copywriter) ar gandrīz 20 gadu pieredzi dažādās Rīgas aģentūrās (Guilty, New Black, Vuca Communications u.c.) Strādājusi ar tādiem zīmoliem kā Citadele, Kārums, Tele2, Maxima un guvusi pieredzi arī radošā direktora amatā, realizējot apjomīgas kampaņas no A līdz Z. Sākot ar stratēģiju un saukli un beidzot ar televīzijas reklāmu scenārijiem un ierakstiem sociālajos tīklos.
2025. gadā ieguvusi zelta un sudraba Adwards radošās izcilības balvas par JYSK televīzijas klipiem. Studējusi Komunikācijas zinātnes Latvijas Universitātē, kur ieguvusi gan bakalaura, gan maģistra grādu. Apguvusi rakstniecību un dramaturģiju Latvijas Rakstnieku savienības Literārajā akadēmijā.
2015. gadā uzsākusi gaitas kā scenāriste “Pusnakts šovā ar Jāni Skuteli”, kur nokļuvusi pēc tam, kad Jānis Skutelis meklējis “kas ir tas smieklīgais čalis, kas raksta tos smieklīgos tekstus”. Bijusi scenāriste arī raidījumam “Skutelis IR studijā”, LTV Jaungada šoviem, Kilograma kultūras pasniegšanas ceremonijai un pat diviem seriāliem.
Paralēli profesionālajiem darbiem šobrīd realizē sapni kļūt par rakstnieci un strādā pie sava pirmā stāstu krājuma. Zināmu iemeslu dēļ, cilvēku pirmā reakcija, uzzinot šo faktu, ir: “Vai tie būs smieklīgi stāsti?”
Dalības maksa: 95 EUR (ar iekļautu PVN).
Piesakoties vairākām Ievas darbnīcām, saņemsi apjoma atlaidi.
Ja esi žurnāla “IR Nauda” gada abonents, izmanto savu 20 % atlaides KUPONU, kas tev nosūtīts e-pastā.
Piesakies abonēt šeit: https://ir.lv/abonesana.
Ja vēlies pieteikt vairākus dalībniekus vai tev ir jautājumi, lūdzu, raksti: notikumi@ir.lv vai zvani: +371 29447030
IR darbnīcas: apmācības, darbnīcas, semināri un kursi. Visu līmeņu vadītāju apmācības. Digitālās prasmes, digitālais mārketings, mākslīgais intelekts, mākslīgā intelekta rīki. Personāla vadība, finanšu pratība, sabiedriskās attiecības, lietišķā sarakste un citas tēmas tiem, kam rūp pašattīstība.
Aktuālo semināru un darbnīcu piedāvājumu skatieties irdarbnicas.lv kalendārā.
29 447 030
notikumi@ir.lv
27 734 907
celojumi@ir.lv
Reģ. Nr.: 40103271624
Bruņinieku iela 16 k-2, Rīga, LV-1001, Latvija